niedziela, 16 czerwca 2019

Informacyjnie tak... O cyklach...

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z notką informacyjną o seriach/cyklach które pojawią się na tym blogu.

Zapraszam serdecznie!


CMS - Completed Music Series
Kiedyś, w 2015 roku, oglądałam filmik Cath Van der Morgan o Seriach, które przeczytała/które skompletowała w całości...
Oto ten filmik:
Dlatego też, w postach o tej nazwie, pokażę Wam moje dyskografie, które skompletowałam w całości, albo chcę mieć ją w całości... gdyż serie książkowe, które przeczytałam w całości dałam na tym poprzednim blogu.
 
--------------------------------------__________________--------------------------------
 

Wspomnienia... z zespołem w tle....

 Innego dnia, wpadłam na pomysł, że co jakiś czas, będę dodawała posty o zespołach wymienionych w poście ze stycznia - a dokładnie z notki na innym blogu: "Muzyka - jedna strona moich zainteresowań."; jak i wspomnienia z nim związane... ale oczywiście nie tylko ;)

--------------------------------------__________________--------------------------------
 
Oczywiście, to nie wszystkie cykle, które się tu pojawią, ale te dwa spowodowały, że założyłam tego bloga.
Pierwszy post z jednego z nich, już niedługo.
 
Do Napisania!
 
Natalia, Śmiechmenka90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz